Beställningar
Hur byter jag en produkt?

Vi har inte möjlighet att automatiskt göra ett byte mot en annan produkt. Du har däremot möjlighet att lägga en separat beställning och inom loppet av ångerrätten på 14 dagar eller...mer

Ändra eller annullera beställningen

Det är tyvärr inte möjligt att ändra en beställning i efterhand. Annullera en produkt/beställning: Efter att du har beställt kan du annullera din beställning inom 60 minuter. Detta...mer

Vilka fördelar finns med att ha ett kundkonto hos babymarkt.se?

När du har skapat ett kundkonto får du följande fördelar: Utnyttja vår frivilliga 100-dagars öppet köp för mindre stress vid returer Logga in bekvämt utan att behöva ange nya uppgifter...mer

Är din produkt skadad eller defekt?

Vi beklagar hemskt mycket. Självklart har du möjligheten att skicka tillbaka varan till oss. För att göra detta, kontakta oss via kundservice@babymarkt.se och ange beställningsnummer,...mer

Hur ändrar jag min adress?

Tyvärr har vi inte möjlighet att ändra fakturerings- eller leveransadressen för en befintlig order. När du har gjort beställningen kan du avbryta den inom 60 minuter genom att kontaka...mer

Hur får jag en kopia på min faktura?

Har du betalt via Klarna (faktura, kort, delbetalning eller direktöverföring) så får du din faktura eller ditt kvitto direkt från Klarna. Om du inte har fått det kan du ladda ner...mer

Hur skapar jag ett kundkonto?

Det är enkelt! Klicka längst upp till höger på „Mitt konto“ och sedan klickar du på "Registrera nu“. Fyll sedan i alla fält markerade med *. Välj ett lösenord och bekräfta dina...mer

Min önskelista

Du kan skapa önskelistor för olika tillfällen dela dem med familj och vänner. Gör det enkelt att få gåvor från dina nära och kära som du verkligen vill ha! Jag gillar en artikel, men...mer

Jag har fått en produkt som jag inte har beställt

Har du fått fel produkt levererad till dig, eller har du fått en produkt som du inte har beställt? Vi beklagar detta! Vänligen skicka tillbaka den felaktiga produkten och notera...mer

Köpa presentkort

Hos oss kan du välja att köpa olika typer av presentkort. Dessa skickas till dig per mail i form av en PDF. Vill du beställa presentkort till ditt företag? Om du vill beställa fler...mer

En produkt är slutsåld. När kan jag beställa den igen?

Vi beklagar att produkten du tittat på är slutsåld. På produktsidan kan du klicka på knappen "Bevaka" och fylla i din mejladress för att få mail så snart varan finns i lager igen.mer

Kan jag beställa från babymarkt.se utan att ha ett kundkonto?

Ja, du kan även beställa utan att ha ett kundkonto hos oss. Har du redan lagt produkter i varukorgen? Gå då vidare till betalningsmetoder, fyll i dina uppgifter och välj önskad betalningsmetod...mer

Mina beställningar

Vi skickar en beställningsbekräftelse via mail efter varje genomförd beställning. Om du har ett kundkonto hos babymarkt.se hittar du även där en översikt över dina beställningar....mer

Lägga in en beställning

För att göra en beställning måste du lägga produkterna som du önskar beställa i varukorgen. Leveranstiden för varje produkt framgår på vardera produktsida. I själva varukorgen ser du...mer

När får jag mina babypoints?

Dina babypoints kommer vara synliga på ditt kundkonto 14 dagar efter att beställningen har skickats. Fler svar Hur fungerar bonusprogrammet babypoints?mer

Jag har en fråga om en produkt, vem kan jag vända mig till?

Om du har en fråga angående en produkt, så är du välkommen att kontakta vår kundservice via: kundservice@babymarkt.de. För att du ska hitta den rätta produkten för dig, kan vi ge...mer

Coronavirus: Jag har en annan fråga, vem kan jag vända mig till?

Om du har några andra frågor, tveka inte på att kontakta vår kundservice som gärna hjälper dig vidare. Vi ber om förståelse för om den nuvarande situationen kan bidra till en längre...mer

Viktig information (Coronaviruset)

Kära kund! Först och främst hoppas vi att du och din familj mår bra! Vi tar såklart den aktuella situationen på allvar och gör det vi kan för att reducera spridningen av viruset....mer