Spåra paket / Vart är mitt paket?

Leverantiden för varje produkt hittar du på produktdetaljsidan. När ditt paket har lämnat vårt lager kommer du att få en leveransbekräftelse med ett kollinummer så att du kan spåra ditt paket. Observera att det tar ca 24 timmar efter att du har fått leveransbekräftelsen, till att du kan spåra ditt paket.

Varför har mitt paket fortfarande inte skickats?

Vi gör allt för att kunna leverera ditt paket så snart som möjligt. Tyvärr så kan det undantagsvis ta lite längre tid än beräknat. Kontakta gärna vår kundservice på info@pinkorblue.se om du har några frågor.

Jag väntar fortfarande på mitt paket.

Kontrollera spårningslänken som skickades i din leveransbekräftelse. Om du inte kan se någon status är du välkommen att kontakta vår kundservice.

Kan jag ändra i efterhand, var och när mitt paket ska levereras?

Kontakta vår kundservice för mer information.



Hittar du inte svaret på din fråga?

Kontakta oss personligen

Skriv till oss
Du når oss via kontaktformuläret. Vi svarar inom 2 vardagar.
Skriv till oss
Ring till oss
Vår kundservice finns på plats för dig. Vi ber om ursäkt för eventuell väntetid.
Ring till oss