NYHET

Pris inklusive moms.
Ca 3-6 vardagar

Produktbeskrivning

Sponsrade produkter

Dessa kanske också kan intressera dig

Andra kunder köpte även

Artikelnummer: A353729

EAN: 4059433573489

schleich ® Dinosaurs Great Volcano Expedition, 42564
Texten har översatts automatiskt.
Forskaren Yuki från Great Volcano Expedition från Schleich ® Dinosaurs samlar allt om dinosaurier i sin forskningscontainer.

Plötsligt hör hon ett högt muller, hela berget vibrerar och rök stiger upp! Hon reagerar snabbt som en pil och hoppar i sin flyktrutschkana som för henne till en hemlig grotta under vulkanen. Precis i tid, för vulkanen har ett utbrott!

När Yuki gömmer sig i den hemliga grottan innan vulkanen bryter ut upptäcker hon gnistrande kristaller där!

Utbrottsfunktionen kan katapultera ut stenar ur vulkankratern. Vulkanen vibrerar också och rök stiger upp. LED-ljusfunktionen, som är integrerad i lavaflödet och i vissa av stenarna, ger en spännande lekmiljö!

Ytterligare lekåtgärder skapas av hinderbanan på baksidan av vulkanen.

Den stora vulkanexpeditionens höjdpunkt light är de två dinosaurierna, som ingår i leksetetet i exklusiv specialfärg.

Produktdetaljer:
  • Mått (längd x bredd x höjd): 45,7 x 43,5 x 35,7 cm
  • Tema världen: Dinosaurier
  • Dinosaurie i specialmålning
  • Spännande hinderbana runt vulkanen
  • Vulkan med utbrottsfunktion
  • Vulkanen vibrerar vid utbrott
  • Cool smoke-funktion
  • Med farligt dinoljud
  • Schleich ®-figurerna är detaljrika och står för en pedagogiskt värdefull lek.
  • Innehåll: 1x dinoforskare Yuki, 1x Giganotosaurus, 1x Ankylosaurus, 1x vulkan, 1x behållare, 1x container, 1x container för räcken, 1x bro för räcken, 1x bro, 1x topp för räcken, 1x hörn för räcken, 1x projektilhållare, 1x sten marmor, 2x sten stor, 3x sten medium, 4x sten liten, 2x kristall stor, 2x kristall liten, 1x liana, 2x växt stor, 3x växt liten, 1x stalaktiter, 4x knappcellsbatteri
  • Kräver 4 x knappcellsbatterier (ingår) och 3 x AA-batterier (ingår inte).
  • Ålder: från 4 år

Uppmärksamhet
Ytterligare 3 AA-batterier behövs. Dessa ingår inte i uppsättningen.

Inte lämplig för barn under 3 år. Små delar och små bollar, risk för kvävning. Sikta inte mot ögon eller ansikte. Skjut inte med främmande projektiler. Leksaken ger ljusblixtar som kan orsaka epilepsi hos känsliga personer. Råd om förvaring. Använd artikeln endast inomhus och skydda den från fukt.Använd endast rekommenderade batterier. Uppladdningsbara batterier endast när de tas ut och under uppsikt av en vuxen l aden . L aden aldrig icke uppladdningsbara batterier ! Använd inte olika typer av batterier eller nya och begagnade batterier tillsammans. Observera polariteten när du sätter in batterierna. Ta ut batterierna om de inte kommer att användas under en längre tid. Kortslut inte terminalerna. Släng inte förbrukade batterier i hushållsavfallet.

Sponsrad

product_detail_ad

Tillbehör

261 kr
235 kr

Fraktinformation

Vi skickar ditt paket med Postnord. Paketet levereras till det närmsta ombudet i förhållande till postnumret i fakturaadressen. Vi levererar endast inom Sverige.

Du har möjlighet att ange en avvikande leveransadress under beställningsprocessen. I det fallet så levereras paketet till det närmsta ombudet i förhållande till postnumret i leveransadressen. Om ditt paket skulle vara för stort för ett vanligt ombud så har du möjlighet att boka en utkörning genom att ringa 0771 33 33 10 eller via https://change.postnord.com/se/

Märke

Schleich

Mycket att upptäcka både för stora och små

De färgglada och originaltrogna produkterna från Schleich har under många år varit populära både hos barn samt samlare runtom i hela världen. I det breda sortimentet hittar du hästar, exotiska djur, riddare, älvor och många olika djur från vattenvärlden. Så kan barn redan i tidig ålder upptäcka en spännande värld t.ex på bondgården, under medeltiden eller i älvornas sagolika värld. Bara fantasin sätter gränser! Framförallt har man här lagt extra fokus på hög kvalitét.

Omdömen

Produktomdömen från våra kunder: schleich ® Dinosaurs Great Volcano Expedition, 42564
5
74 Produktomdömen

5 Stjärnor
| 70

4 Stjärnor
| 4

3 Stjärnor

2 Stjärnor

1 Stjärna
Vad är eKomi?

100% äkta feedback från kunder

Alla produktomdömen kommer från kunder som har beställt av oss.

Våra bästsäljare