Idag: 10x babypoints ♡
Idag: 10x babypoints ♡
Få extra poäng
00
Tim.
00
Min.
00
Sek.

Betalning med faktura

Betalningsmetoden faktura erbjuds och behandlas av betalningstjänstleverantören Klarna. När du handlar på faktura förfaller fakturan inom 14 dagar efter leveransbekräftelsen skickats. Du kommer att överföra beloppet direkt till Klarna. Du behöver bara betala för föremål du behåller. Om du bestämmer dig efter 14 dagar eller senare, vad du behåller, överför beloppet för de ännu inte returnerade produkterna i tid.

Om du skickar tillbaka något, kommer beloppet att krediteras tillbaka efter att returen har behandlats.

Betala i månad 'X'

Köp som görs med Klarna kan också betalas upp till tre månader senare. För köp i juni skulle det till exempel innebära att betalningen sker i september - den tredje månaden efter köpet. I augusti skickar Klarna dig en faktura med betalningsdatumet i september. Du kan få mer information efter köpet i din Klarna-portal genom att logga in på www.klarna.com/se . Ange din e-postadress som beställningen placerades med. Du får sedan ett lösenord via e-post, som du kan använda för att logga in och visa alla betalningsuppgifter.

Har du fått en betalningspåminnelse?

... även fast du redan betalat eller returnerat varorna?

Här hittar du all information om betalningspåminnelse.

Fakturabetalning - steg för steg:

1. Betala för det du behåller
Allt du behöver göra är att betala för de produkter du behåller - men betalningsperioden på 14 dagar är oberoende av den frivilliga 100-dagars öppet köp för kunder med kundkonto.
2. Betala per beställning
Vänligen betala separat för varje beställning och ange endast respektive ordernummer för den specifika beställningen du vill betala.
3. Efter din retur
Har du redan betalat och returnerat? Beloppet krediteras tillbaka till det bankkonto som du har överfört från.

För att fakturan ska pausas och du inte få någon ytterligare betalningsbegäran eller påminnelse, vänligen pausa fakturan hos Klarna genom att logga in på www.klarna.com/se . https://www.klarna.com/se/. Ange din e-postadress som beställningen gjordes med. Då får du ett lösenord via e-post, som du kan logga in och ange returen.

Har du en fråga angående din faktura från Klarna?

På grund av sekretesskäl, vänligen kontakta Klarna direkt. Du når Klarnas kundtjänst på 08 – 120 120 25 (tillgängliga vardagar 08:00 - 22:00, helger 10:00 - 17:00, helgdagar stängt). På webbplatsen www.klarna.com/se/kundenservice hittar du också en chatt att kontakta som är tillgänglig 24/7.

Har du av misstag lämnat fel uppgifter?

Vänligen kontakta Klarna direkt så att överföringen kan tilldelas korrekt. Du når Klarnas kundtjänst på 08 – 120 120 25 (tillgängliga vardagar 08:00 - 22:00, helger 10:00 - 17:00, helgdagar stängt). På webbplatsen www.klarna.com/se/kundenservice hittar du också en chatt att kontakta som är tillgänglig 24/7.



Hittar du inte svaret på din fråga?

Kontakta oss personligen

Skriv till oss
Du når oss via kontaktformuläret. Vi svarar inom 2 vardagar.
Skriv till oss
Ring till oss
Vår kundservice finns på plats för dig. Vi ber om ursäkt för eventuell väntetid.
Ring till oss